A történelem folyamán számtalanszor előkerült a MAAT mint fogalom, mint az egyetemes rend megnevezése, de közvélekedés többnyire Egyiptomhoz köti. Térben és időben annál sokkal régebbi és bolygó szinten sokkal elterjedtebb lételméletről, világnézetről van szó, amely a jelenlegi történelmi kontextusokat megelőzően a MAAT-’RA azaz MÁTRA kultusz egyetemes és közös világnézetét alkotta. Ebből származik minden ma ismert ontológiai elmélet, és a történelmi ’szent iratok’ is ebből táplálkoztak.
Az ókorban Mitra-nak nevezték el, és sok helyen Mitrász kultuszként kerül elő, egy már a felismerhetetlenségig torzított formában.
A kultusz újkori elnevezésének alapját a hajdan használt mássalhangzós írásmód jelentette, hiszen amikor hosszú szövegeket kellett kőbe vésni, a kőfaragók és írástudók rövidítéseket használtak és ennek gyakran volt következménye a mássalhangzó írás.
Nem nehéz belátni, hogy mennyire félreértelmezhető, ha csak annyit tudunk elolvasni, hogy MTR. A helyes kiolvasásához ismerni kellene az akkori létközegben használatos hangzók ejtésének szabályait, ám ezeket vagy nem ismerték az archeológusok és nyelvészek, vagy szándékosan ferdítették el az idők folyamán.
A szándékosságnak mindig volt egy közös nevezője: a múltat el kell törölni! – helyettesíteni kell valami mással, ami éppen a kort uralók eszmei felfogását szolgálta.
Azzal nem mondunk újat, hogy a történelmet mindig a nyertesek írták, de mivel az elmúlt évezredek nem az emberiség nemesedéséről szóltak, így egyértelmű, hogy ennek eredményeképp egyre inkább eltértek az eredendő-, a természet rendjéből fakadó törvénytől.
Tehát a MÁTRA helyett lett MAAT törvénye és ’Ra kultusz, majd Mitra, és ’szentírások’, törvénykönyvek, királyi rendeletek, majd alkotmányok és alaptörvények.
Ez a hitványosodási folyamat egyben azt is jelentette, hogy az emberiség több évezred alatt elszakadt az eredeti lételvektől és egó-vezérelt új és még újabb egyre elrugaszkodottabb lételméletekkel hozakodott elő.
Aztán egyszer csak eljutottunk a természet avulhatatlan rendjétől a kommunizmusig és az ebből sarjadó liberalizmusig, amely már olyannyira különbözik és messze esik az eredet rendjétől, mint a törpe az óriástól.
A hajdani lelki-szellemi egységet és a nagyszerűséget felváltotta az intellektuális okoskodás, amely addig gyúrta magát, hogy a természet alapvetéseit is megkérdőjelezi, és akár jogi vitákba bocsátkozik a tények meghamisítása vagy átértelmezése útján a saját elméleteit alátámasztandó.
Amikor a férfi egó odáig képes elmenni, hogy a genetikát is félretéve magát nőnek aposztrofálja, az egy olyan végpontja ennek a szellemi-lelki lecsúszásnak, amely szükségszerűen magával vonja a korszak végét.
Tehát kételymentesen kijelenthető, hogy egy őrült korszak végéhez értünk,
azonban a hogyan tovább még kérdéses, hiszen innen alapvetően két kivezető út van: Az egyik a jelenleg érvényben levő kultúra és vele együtt az emberiség túlnyomó részének kipusztulását jelenti, a másik pedig az, hogy visszatérünk a kályhához és elindulunk a MAAT úján, anélkül hogy ebből ismét egy hamis kultuszt kreálnánk.
Más szóval úgy térünk vissza a MAAT rendjéhez, hogy a tudomány mai állását és az egyéb lételméleti filozófiai téziseket összhangba hozzuk a természet eredendő rendjével.
Ez a szintetizáló szinkronizálás a mai korban sokkal könnyebb, mint eddig valaha volt, hiszen a digitális és telekommunikációs technológiák és tudások sokkal könnyebbé teszik a MAAT megértését és a természeti technológiák csodáinak felismerését.
Elérkeztünk abba a korba, amikor az emberiségnek lehetősége nyílik eldönteni, hogy mit akar, merre akar tovább haladni, és ki-ki személy szerint felel önmagáért és a jövőjéért.
A MAAT rendjének megismerése ennek értelmében rendkívül fontossá, mondhatni kifejezetten életbe vágóan fontossá vált.
Ezért úgy gondoltuk, hogy a legfontosabb tudnivalókat megosztjuk Önökkel ezzel kapcsolatosan, arra törekedve, hogy a művelt átlagember számára is érthető és befogadható legyen a leírás.
Először is tisztázzuk, hogy mi a MAAT?
- A MAAT a természet alapvető törvénye, a lét- és az élet finom áramlása, amely minden létező és létezhető teret, erőt és energiát mozgat, irányít.
- A MAAT törvényei nem műveltségbeli, vallási vagy kultikus tudnivalók, hanem természettudományos és létfilozófiai alapelvek.
- Ennél fogva a MAAT alapelvei nem elméleti és kognitív attributumok (kiterjesztések), hanem elsősorban gyakorlati, a létvalóságot mozgató algoritmusok megvalósító utasításai.
- A MAAT egyúttal a természet primer és szekunder mátrixa, amely mindenben benne van holografisztikus terjedésének köszönhetően.
Ezért ’neki’ köszönhetjük, hogy élünk, létezünk és adott esetben azt is, hogy egészségesek vagyunk.
Mit kell tennünk ahhoz, hogy a MAAT rendje szerint éljünk?
Az első és legfontosabb, hogy minden mércénket a természet alapelveihez igazítsuk. Amikor valamiről el akarjuk dönteni, hogy igaz vagy nem igaz, akkor természeti analógiákat kell figyelembe vennünk, és a döntéseink alapjául ezeket az elveket kell alkalmaznunk, még akkor is, ha a mai közvélekedés ön- és közveszélyes létfelfogásával kibékíthetetlen ellentétben áll!
Telis-teli vannak a fejek a legkülönfélébb életidegen és minden önreflexiót nélkülöző fellengzős elképzelésekkel, ennél fogva nem képesek helyes értékítéletekre.
Néhány példán keresztül igyekszünk értelmezhetővé tenni:
Elvont kijelentés: Mindenkinek joga van az élethez és a szabadsághoz.
Természet parancsa: Mindenki kapott életet és ha jól használja, jól élhet.
Elvont kijelentés: Mindenki egyenlőnek született és egyenlő jogok illetik meg.
Természet parancsa: Mindenki aki megkapta az élet lehetőségét, beleilleszkedhet a számára alkalmas helyre. (szakrális hierarchia)
Elvont kijelentés: Az ember szabadnak született.
Természet parancsa: Addig ér az élőlény szabadsága, ameddig a körülményei lehetővé teszik.
Elvont kijelentés: Bármi lehetsz, bármivé válhatsz.
Természet parancsa: Az lehetsz amivé születtél, amihez rendelkezésedre állnak az egyéni belső erőforrásaid.
Elvont kijelentés: Szabadság, egyenlőség, testvériség.
Természet parancsa: Akkor és addig van szabadságod, ameddig a képességeid és körülményeid megengedik. Az egyenlő képességűekkel egyenlő vagy, míg a többivel nem. (szakrális hierarchia) Ugyanakkor lehettek jó testvérek egymás különbözőségeinek figyelembe vételével.
Elvont kijelentés: Az állam jogosan sajátítja ki az erőszakhatalmat és az igazságszolgáltatást.
Természet parancsa: Az ökoszisztéma saját hatáskörében primer módon védi önmagát, így biztosítja a hatékony túlélést és egészséget.
Elvont kijelentés: Az ember a legmagasabb rendű és uralja a természetet.
Természet parancsa: A MAAT uralja a természetet és a sejt metabolizmusokat is. Az ember akkor uralná a természetet, ha a saját szellemi-lelki világát vezérelné, és saját életfunkciói felett hatalma volna.
Elvont kijelentés: Az államok és az egyes emberek szuverének.
Természet parancsa: Minden élőlény szuverén, de integritásának megélésére az életben elfoglalt helyének megfelelően van lehetősége. (pl. a sas egyedül repül és vadászik, de a hangyák túlélését a szervezett egységbe rendeződés biztosítja) A valódi szuverenitás jogos jellegében csak az az ember van, aki egységben él a MAAT rendjével.
Alapvetések a MAAT szerint élt élethez
- Az Egyetemes Szent Szellem Élet Kánonjában megfogalmazott erények és bűnök ismerete, valamint egyéb az írásban megfogalmazott életvezetési tanácsok követése elengedhetetlen részét képezik a MAAT útja követésének.
- Úgy éljük meg önmagunkat, az életünket, hogy egyszerre érezzük létünk grandiózus csodáját és nagyszerűségét, valamint a lét teljességéhez mért csekélységünket és kicsinységünket! Az életünk csodáját el kell helyeznünk a világegyetem tűhegynél is kisebb pontjára, mert csakis akkor tudunk rálátni az élet mélyebb összefüggéseire. Ha túldimenzionáljuk vagy alábecsüljük magunkat, rossz a fókuszunk és nem látjuk be a tágabb perspektívákat.
- Adjuk meg magunknak a tiszteletet azzal, hogy a megfelelő helyre pozicionáljuk magunkat! Aki többre tartja magát annál ami, vagy nem értékeli kellőképpen magát, az energetikai örvénybe kerül és az egyéni élete összeütközések folyamává válik. A sok konfliktus és folyamatos személyes problémák arra utalnak, hogy társadalmi helyünket tekintve nem jó helyen tartózkodunk. Amikor a nem megfelelő személyek vesznek minket körül, sínylődünk. Ez akkor is igaz, ha a puszta presztizs érdekében megfejlődés nélkül indokolatlanul felfelé türemkedünk.
- A MAAT rendjében a kényes egyensúlyi helyzeteken keresztül a tapasztalás útján át juthatunk el a harmóniához. A MAAT intellektualizálása tévutakra vezet. Sokkal jobban járunk ha belső bölcsességünkre és a jó lelkiismeretünkre hallgatunk, mintha ködös elméleteket gyártunk a lét megismerésére. Elméleti utakon tévelyegve, dogmák vagy emberi akaraton alapuló hitrendszerekkel felborítjuk az egyensúlyt és nem tudjuk elérni az óhajtott harmóniát.
- A MAAT útján úgy akarjuk elérni a céljainkat, hogy soha nem a győzelem a célunk! Aki és amikor győzni akar, automatikusan elveszíti a kapcsolatát a lét finom szövetét alkotó MAAT-tal, és ennek következtében minden próbálkozása fájdalmat okoz valakinek. S ha tetteinkkel kárt, fájdalmat, szenvedést okozunk bárkinek, akkor egyértelműen tudhatjuk, hogy eltértünk a MAAT útjáról, mert azon az úton nincs szenvedés és konfrontáció. Aki a MAAT útján halad eszmét cserél, kölcsönös előnyökre törekszik, baráti együttműködésekben gondolkodik, a jut is marad is elvét követi.
- Legyünk elégedettek azzal ami megadatott és soha ne sóvárogjunk, – különösen ne mások javai után! Akik irigykednek mások eredményeire és javaira, azok titkon elismerik, hogy értéktelenebbek. Az ilyen ember elveszíti a helyes fókuszát és a saját nyomorúságtudatát erősítve kínozza magát, másoknak is szenvedést okozva. Legyenek ambícióink, de céljaink elérése érdekében soha ne lépjük túl a jó erkölcs határait! Másoknak se engedjük meg, hogy ezt megtegyék!
- Vegyük tudomásul, hogy a nagy eredmények mögött nagy nehézségek vannak! Aki úgy akar nagyságot, hírnevet, anyagi javakat vagy bármiféle kiemelkedő eredményt, hogy azért nem tette le a szükséges áldozatot, soha ne várjon őszinte tiszteletet vagy tartós eredményt! A valódi tiszteletet és eredményt nem lehet kiforszírozni, mert azt metafizikai szinteken az út folyamán szerzett sebek, könnyek, veszteségek és áldozatok hitelesítik. A könnyű eredményeket hajhászó emberek talmi eredmények felmutatásával, látszólagos sikereket arathatnak, de a nagyság, bármennyire is vágynak rá, elérhetetlenné válik számukra!
- Soha ne vitatkozzunk olyanokkal, akikkel nem érdemes, mert azokkal soha nem kell vitatkozni, akikkel érdemes! Akik folyton vitákat gerjesztenek, legyenek bármily műveltek is, végtelenül ostoba emberek. A MAAT útján járó ember tudja, hogy soha nem lehet igaza, mert minden emberi igazság csak kontextus kérdése. Különösen nem érdemes vallási és hitvitákba bonyolódni, mert a hit a gondolati, lelkiismereti szabadságon alapul, és azt engedjük meg mindenkinek! Mindenki lehet akár hülye ahogy akar, mert – kivéve azokat a ritka személyeket akik tényelegesen a MAAT útját járják – amikor két bizonyítatlan vélelem ütközik egymással, az nem más mint a süketek párbeszéde. Erre pedig semmi szükség! Csak akkor beszéljünk, ha annak van értelme és haszna!
- Ne bánkódjunk! A bánat a helytelen tettek, veszteségek vagy éppen a tehetetlenség kísérőjelensége. Az Élet, a MAAT útja az örömről szól, és ha nem tudunk örülni a kis dolgoknak, mint a napsütés, eső, egy jó étel vagy ital, egy jó beszélgetés vagy csak egy szerető tekintet, akkor nagyon gondolkodjunk el arról, hogy honnan hova tartunk!
Akinek nincs célja, annak nem lesznek eredményei, következésképp nem lesznek boldog napjai se! A boldog élethez nem kell sok, csak a napi eredmények, a napi mosolyok, és a sok-sok hálás pillanat, amellyel megköszönjük Természet Isten Anyánknak az Ő hatalmas kegyeit! - Minden emberi jogunk a természetből fakad. Minden amit magunkénak tudhatunk és igaznak hihetünk, Természet Istenanyánknak köszönhető. Ő a MAAT rendjének-, – a Boldogasszony kultuszok – forrása. Aki a természetet nem tiszteli és óvja, az saját maga alatt vágja a fát.
Ennek értelmében mindenkinek addig tartanak a jogai és a szabadsága, amíg másokat és a természetet tiszteletben tartja. Amint Élet és Természet ellenes szabályokat alkalmazunk, a szabály öncélúvá- és ennek megfelelően önpusztítóvá válik. - „Az Istenanya nem szereti az izzadság szagot”, ezért ha bármit is akarunk elérni az életben, alkalmazkodjunk az Élet törvényeihez, a MAAT törvényeihez, mert akkor biztosak lehetünk benne, hogy erőlködés és ego mentesen, erkölcsösen haladunk az utunkon! Az erkölcstelenség – esküszegés, hálátlanság, irigység, önzés stb.. – felborítja a természetes rendet, és azonnal megszűnik a békesség és harmónia. A harmónia pont annyira szereti az embert, mint amennyire az ember szereti a harmóniát.
- A MAAT útját járó ember becsületes és egyenes, de nem tilos hazudnia, ha azzal életet ment, és az egyetemes Életet szolgálja.
Hazudozni a világ leginkább önsorsrontó cselekedete, mert a hazug ember 1000 féleképpen fizeti meg az árát. Körülötte soha nem lehet harmónia és ezt végtelenül irigyli azoktól, akik békességben élhetnek. Aki a MAAT útját járja kerüli a hazugokat és becsvágyókat, mert tudja, hogy a hazugság energiája olyan mint a penészé, ami idővel mindent tönkre tesz. - A MAAT útját járó ember minden téren kerüli a függőségeket, az élvhajhászatot és a merev szokásokat. A bármiféle függőség gúzsba köti a lelket, és megöli a belső szabadságot. A MAAT útján az eskü, a hűség, a család és a szerelem szent dolog, de még e téren sem alakulhat ki olyan függés, amely elhomályosíthatná a lélek szabadságát. A MAAT útját járó emberek nem kötik egymást gúzsba és nem követelnek egymástól többet, mint ami őszintén és szívből érkezik.
- A MAAT útját járó emberek számára a jólét és gazdagság fontos lehet, de nem annyira, hogy azért bármire képesek legyenek. A pénz, a jólét, a hatalom és a befolyás nem az életük központi nagy játszmája és nem élnek vissza vele. Számukra a jóllét és az élet szentsége fontosabb, mint a korlátlan gazdagság és a hatalmi játszmák.
- Aki a MAAT útját komolyan veszi, a legrosszabb ellenség. Soha nem támad, soha nem bánt senkit, de aki megtámadja, annak lehet félnivalója. A MAAT megengedi, sőt megköveteli a jogos önvédelmet és a gyengébbek, kiszolgáltatottak védelmét. Mindenkit megillet a szellemi-lelki-fizikai szabadsága, épsége, és aki bárkivel szemben lehetetlenné teszi e jogai gyakorlását, annak adott helyzetben súlyos következményekkel kell számolnia. A MAAT útja egyszerre rendkívül békés, ugyanakkor impulzív is lehet, ha a rendet fenn kell tartani. A MAAT a békét és harmóniát a rend fenntartása mellett valósítja meg…lásd Élet virága.
- Tudomásul kell venni, hogy mindennek ára van! A harmóniának, szabadságnak és a rendnek is. Aki békességet és harmóniát akar az életében és környezetében, kénytelen megfizetni az árát. Az ár a szakrális törvények betartása. A lélek csak akkor van békességben, amikor a kényes egyensúlyi állapotokon keresztül törekszik a harmóniába. Ahhoz, hogy egyensúlyi állapotok legyenek az életünkben, nem hagyhatjuk, hogy bármilyen fajtájú adósság halmozódjék fel; legyen a szívességek sorozata, érzelmi vagy bármilyen negatív egyenleg. Akinek csak követelései- vagy csak tartozásai vannak, soha nem kerülhet egyensúlyba.
- A gazdag emberek a pénzügyi követeléseket többnyire érzelmi adósságokkal kompenzálják. Ahol a pénz csak halmozódik és nem az Életet szolgálja, ott előbb-utóbb a degeneratív következmények kumulálódnak és a pénz nem szolgálja a boldogságot. A MAAT útján a sok pénz sokak örömét szolgálja.
- A MAAT útján az ember a természet elveinek megfelelően körültekintően bánik az erőforrásokkal, ezért mindent az értékén kezel, kerüli a túlzásokat. A minőséget a mennyiség elé helyezi, és viselkedését a valódi értékekre alapozza; mint igaz barátságok és kölcsönösségen alapuló viszonyok. Társas életében az igaz érzésekre és az egészség megőrzésére törekszik, pont úgy kerüli a kontraszelekciót ahogy a természet.
- A MAAT útját járó ember nem várja a szerencséjét, mert tudja, hogy a szerencse az Élethez való hozzáállás következménye. A szerencse szereti a felkészülteket, így a MAAT útját követőnek mindig vannak az adott helyzetben használható stratégiai tervei A-tól Z-ig. Akinek nincsenek tudatos stratégiái, az csak sodródik az árral és várja a jószerencsét, – hiábavalóan.
- A túlélés és a jó, harmonikus élet figyelem kérdése. Ezért a MAAT útja megköveteli a körültekintést, fegyelmet és önkontrollt mint elengedhetetlen szokást. Ez azt is jelenti, hogy aki a MAAT útján jár soha nem háborúra készül, de mindig éber és felkészült a harcra, – tehát szárazon tartja a puskaporát, mert minden pillanat tartogathat meglepetést.
- Aki a MAAT útján jár, az igazságot keresi, de azt is tudja, hogy az igazság érvényesítéséhez nem elég a naiv álmodozás. Tudja, hogyha az erőt alkalmazza, az könnyen barbaritásba válthat át, ha a gyenge akkor eltiporják, ha viszont éber és ravasz, akkor minden helyzetre megtalálja a lehetőleg békés megoldást. Aki tökéletesen járja a MAAT útját, ha citromot kap limonádét csinál, és ha azt kérik tőle, hogy fesse át az eget, nem azt mondja, hogy lehetetlen, hanem azt, hogy: – milyen színűre fessem? Nem elég akarni a jót, annak járható útját kell megtalálni!
- A MAAT útja az értelem útja: – amely mentes mindenféle ideológiai fanatizmustól és nem követi a tömegeszméket, egyedül a természet szent harmónia eszménye az iránytűje. Ez az út soha nem követel teljesíthetetlenül túl sokat, de a keveset sem engedi. A MAAT útján az értelem nem azonosítja magát az egyszerű hideg logikával, az intellektuális okoskodásokkal, a kiemelkedő műveltséggel, és a hatalmi törekvésekkel. Ezen az úton az értelem a józanságot, a megkülönböztetés, a mérlegelés és a sokféleség integrálásának képességét jelenti. Az efféle józan embernek van szíve, van lelke, van értelme, és mindet egyidejűleg, egységben használja, a békesség és harmónia fenntartása érdekében.
- Aki a MAAT útján jár, az egyszerűség elvét követi, az életében nem a kényelemre vagy a személyes érdekek előtérbe helyezésére törekszik. Ez ugyan rövid távon megnehezítheti az útját, de hosszú távon mindig kifizetődő. Akik akár manipulatív eszközökkel is a kényelmes utat választják, hosszú távon diszharmóniával, betegséggel, bajjal és boldogtalansággal fizetnek érte, míg a MAAT útján természetes módon megjelennek az eredmények; a boldogság, elégedettség és harmónia.
- Aki a MAAT útján jár, annak nagyon sok az irigye és ellensége, akik folyton az elbuktatásán, megalázásán és elhiteltelenítésén ügyködnek. A tömegáru bizsu (talmi) számára sértés a nyomás alatt edződött gyémánt (érték) léte, tehát minden módon a megsemmisítésére törekszik. Jóllehet a világ telis-tele van csillogó bizsukkal melyeket az idő megkoptat és elértéktelenít, de a ritkább és kemény gyémántot az idő csak ragyogóbbá teszi! A bizsu számára elviselhetetlen ez a fajta szembesülés, és óhatatlanul ellenségként kezeli a valódi értéket. Többnyire összezárva rengeteg kommunikációs-, rendszerszervezési-, jogi- és hírközlési rendszert épít a gyémánt (érték) negligálására/elpusztítására és a bizsu létforma kanonizálása érdekében.
- Aki a MAAT útján jár, tisztában van az ellenségei motivációival és ha teheti nem mutatja meg a képességeit, és gyakran felveszi az ellenségek stratégiáit a legyőzésükre. Nem győzni akar, de nem engedi meg azt sem, hogy a bizsu (a talmi) irigysége diadalt arathasson felette. Ezért mindig éber, hajlékony, változó és a bizsu számára kiszámíthatatlan. Mivel a bizsu tisztában van a saját értéktelenségével, így számtalan nemtelen támadást intéz a valódi értékekkel szemben:
Hamis vádak, jogszabályokba bújtatott indítékok, hatalom éhség, háborúskodások, hazugságok, félrevezetések, cselszövések, rémhírterjesztés, behízelgés, irányítási kényszer, felsőbbrendűségi allűrök, szemfényvesztés és látványosságok, fókusz terelés, tömegbefolyásolás és beteg ideológiák terjesztése a főbb pillérei e megsemmisítési szándéknak. - Aki a MAAT útján jár, tiszta kereteket, helyes megoldásokat akar, és a legtöbb jó elvét követi. Ugyanakkor nem engedi meg a gyom tenyészését a kertjében. A MAAT útján a gyomtalanítás nem lehetőség, hanem kötelesség! Ahol a gyom megtelepszik és gát nélkül szaporodhat, ott a kultúrnövény elől elveszi az életteret. Ezért ha az életünk kertjében szép termést akarunk, akkor a gyomot kordában tartjuk, és a kultúrnövény növekedését és életlehetőségeit támogatjuk. A gyomnak az életünk kertjén kívül van a helye! S ha az emberek tömegesen vélekednek így, akkor a gyom terjedése visszaszorul és mindenki a saját helyére kerül.
- Aki a MAAT útján jár tudja, hogy a természet sokszínű, formagazdag és ebből építkezik, következésképp elfogadja a bizsu és a gyom létét, de nem engedi meg a bizonyos határokon való túlterjeszkedését. Ezért a társadalmak szempontjából az a helyes megoldás, ha a MAAT útját követők alkotják a törvényeket, mert ha a talmi értékekkel bírókra hagyják, akkor beteg, kontraszelektált, alapvető értékeikben degradált társadalmak jönnek létre, amelyek a természet rendjének megfelelően halálra vannak ítélve.
- Aki a MAAT útján jár, felelősséggel tartozik Természet Istenanya felé, bolygónk felé, az univerzum felé, és nem engedi meg, hogy az emberi gyarlóságok felemésszék az erőforrásait, és tönkre tegyék az Élet normális rendjét, feltételeit. Ezért minden úton és módon, minden eszközt és lehetőséget bevetve hathatósan védelmezi az Életet és a harmónia fenntartását, akár a gyomtalanítás árán is.
- A MAAT útján járó ember tisztában van a jóság mibenlétével és az azzal járó személyi felelősséggel, és éppen ezért megtörhetetlen belső erővel száll szembe minden hitványsággal és gyarlósággal. Azok a társadalmak, ahol az emberek tömegei, az emberek, az egyének, nem a MAAT útját követik, csak idő kérdése és kérlelhetetlenül a történelem szemétdombján találják magukat. Ezért a bizsuk és gyomok eszköztárának ismerete, felismerése és hatástalanítása az igazi jóság gyakorlásának egyetlen hathatós módja, a hitványak minden elméleti bizonygatása ellenére! Jóllehet az Élet minden területét ellepték, és reménytelennek tűnik Jónak lenni, de ez csak akkor igaz, ha a talmiak inercia rendszerében értelmezzük! Jónak lenni nem nehéz, de a MAAT útja iránti feltétlen elkötelezettséget igényli.
- Aki a MAAT útján jár, nem válogat ételben és semmi másban sem, és nem is pazarol. Tiszteli az eget és a földet, tiszteli a maga felett álló törvényeket, morális iránytűjét folyamatosan használja.
Békés és békességre törekszik, nagyon sokáig úgy tűnik, hogy fát lehet vágni a hátán, de aki ezt megteszi vele, annak számolnia kell a következményekkel, és dühétől mindenkit mentsen meg az ég! A MAAT útján járó ember jósága és békességre törekvése elpusztíthatatlan forrásból származó mély, megélt belső bizonyosság, amely varázslatos erőt ad. Ezért a MAAT útján járók felelőssége az emberi tudatlanság felszámolása és a káros folyamatok megállítása.
A fenti szövegrész a hamarosan megjelenő Sacra Hungarorum I/II. kötetéből származik
A MAAT szerinti életvezetés legfontosabb elemei kerültek egy csokorba, annak érdekében, hogy az elvontnak tűnő fogalmat a mindennapi életre alkalmazhatóvá tegyük.
Reméljük, hogy a MAAT rendjének megismertetésével segíthetjük a jövő átalakulásának Életet támogató folyamatát!
Áldás az igaz úton járókra!

Nincs még hozzászólás